תקופת הקורונה הביאה איתה אתגרים חדשים לאזרחים בכלל ולבעלי עסקים בפרט.
מגבלות התנועה,סגרים,חששות מהדבקות הוביל לגל גדול של מעבר לרכישה באתרי מסחר אלקטרוניים - מסחר באינטרנט - e-commerce.
בד בבד עם העלייה ברכישות ברשת, בעלי עסקים נאלצו להסתגל ולהתאים עצמם למכירה שאינה ישירה ,מכירה שאינה פיזית במקום העסק ופיתחו לעצמם פתרונות מכירה ברשת.
אך הירידה בהכנסות, הוצאת עובדים לחל"ת, הצטמצמות העסקים עד כדי סגירת חלקים מהמקום הפיזי ומעבר למכירה באמצעות שליח/חברת משלוחים, נוצר הצורך להמשיך ולמכור וזאת ללא כוח האדם הנדרש וללא מקומות פיזיים למכירה,ובמקביל להתעסק עם חברות שילוח, שבאופן טיבעי מוצפים בעבודה מעל היכולת האמיתית שלהם וכך נוצרים עיקובים במשלוחים ותלונות מלקוחות לא מרוצים.
אנו בחברת רנר שרותים לוגיסטיים בע"מ מציעים לכם מודל מוכח המותאם למכירות ברשת.
מודל FBR - Fulfillment By RANER
בו אתם מתעסקים במכירה באתר, קידום שיווק אונליין וכל התהליך הלוגיסטי, החל מאחסון המוצרים שלכם, קליטת הזמנת הלקוחות באתרכם, איתור הפריט במחסן שלנו, אריזתו, הכנתו למשלוח ומשלוח עד לבית הלקוח. ממש כמו מודול העבודה שלנו עם מוכרים ישראלים ובינלאומיים באמזון.
מוכרים באמזון?
אנו מציעים לכם שירות
Fulfillment By RANER - FBR
אתם תתעסקו בטיוב הליסט, בקידום מכירות (ppc),תמונות מעולות ובעיקר בחירת מוצר איכותי ותחרותי ובנישה מתאימה, בקיצור תתעסקו במה שאתם טובים, את הלוגיסטיקה תשאירו לנו כי בזה אנו הכי טובים!
אנו נקלוט את מוצריכם (ניתן להביא ישירות לחברה ואף ניתן לשלוח ישירות מהיצרן בסין.בארץ אלינו)ונייעד לו איזור אחסון בלעדי.
שרותי פריקה (פריקה ממכולות/משטחים)
נבצע בקרה איכות למוצר על פי דרישתכם, נקטלג ונעדכן את רשומות המלאי שלכם.
שירותי בנדל, קבלת מספר פריטים וצירופם לחבילה אחת.
שירותי הרכבה/זיווד במידה ונדרש.
אנו נארוז ונטפל במשלוח עד בית הלקוח, ואף נכניס דף קידום מכירות/ריוויוז שתספקו לנו (Insert) ונצרפו אל האריזה.לכל אריזה תודפס ותצורף מדבקת ביול .
שירותי עיצוב לאריזות ואף לדף הפרומושיין(Insert).
מעקב משלוחים,צפי הגעה ללקוח.(על פי הגדרת אמזון העדכנית).
טיפול בהחזרות , שרות לקוחות עבור לקוחותיכם-,מהות והיקף שרות לקוחותיכם יקבע באופן פרטני על פי דרישתכם.
בבוא העת שרות העברת מוצרים ל FBA (ברגע שיפתח מחסן אמזון בישראל), יהיה זמין אצלנו עבורכם.
הכל מתבצע אוטומאטית מחשבון המוכר שלכם אל המערכת שלנו, ללא שום עיסוק שלכם. טיפול במוצר והעברתו ללקוח.
1- הקמתם חשבון מוכר באמזון, בחרתם מוצר/ים ויצרן שמייצר עבורכם.
2- מעבירים ישירות מהיצרן את הסחורה למחסנים שלנו, לנפח איחסון ייעודי עבורכם.
3- הלקוחות שלכם רוכשים באמזון את המוצר שלכם.
4- ההזמנה נשאבת אוטומאטית אל מערכת התוכנה שלנו בRANER.
5- ההזמנה מעובדת, ומטופלת על ידי אנשינו (משיכה מהמחסן, אריזה, הדבקת label על האריזה ,עדכון מלאי.
6- העברה למשלוח ברכבים שלנו או בעזרת אחת מחברות השילוח איתה אנו עובדים. קבלת מספר מעקב והזנה במערכת שלנו שמזינה באופן אוטומאטי את החשבון שלכם באמזון.
7- שלוח המוצר שלכם עד לבית הלקוח, כולל חתימת אישור הלקוח לקבלת המוצר.
שירות מלא ומקצועי, ובמחירים אטרקטיביים!